História značky

IPANEMA

VŽDY NOVÁ. VŽDY IPANEMA

2001

 

Už viac ako 20 rokov je Ipanema v pohybe a hľadá svoje miesto vo svete. Jej cestu dláždili ľudia, ktorí sú nadšení a otvorení novým veciam. Ziraldo vytvoril prvé logo Ipanemy inšpirované brazílskym svetom a veselosťou.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2002

V roku 2002 bola Gisele Bündchen, svetoznáma modelka, požiadaná, aby sa stala hovorkyňou značky. Plodný vzťah sa od začiatku ukázal ako úspešný vďaka kreatívnemu štýlu, ktorý sa zrodil z jedinečnosti brazílskej národnej tradície.

 

 

2007

Bol zavedený prístup "only by Ipanema", v rámci ktorého značku robí jedinečnou anatomicky navrhnuté sandále, jedinečné potlače, unikátne kolekcie a množstvo drobných detailov.

2010

Lenny Niemeyer

Partnerstvo so spoločnosťou Lenny Niemeyer umožnilo spoločnosti Ipanema vstúpiť do oblasti módy. Ipanema bola oficiálnym sponzorom brazílskeho týždňa módy v rokoch 2010 až 2014.


 

 

 

 

 

 

2011

Podľa vtedajších módnych trendov bola uvedená kolekcia Ipanema Unique.

 

 

 

2012

Prelomový rok v histórii značky Ipanema. Bolo predstavené nové logo a navrhnuté nové modely. Základné výrobky dostali nový vzhľad a zrodili sa Ipanema Charm a Switch Straps.

2013

V tomto roku do spoločnosti nastúpil Mana Bernardes, plný nových inovatívnych nápadov.

2014

Vo februári bola otvorená Casa Ipanema, ideálne miesto pre zákazníkov, kde sa môžu dostať bližšie k značke.

2015

 

Vznikla kolekcia Ipanema with Starck pod heslom menej je viac. Značka Ipanema nadviazala spoluprácu s jedným z najznámejších dizajnérov Philippom Starckom a vytvorila minimalistické portfólio, ktoré spája modernú eleganciu s vycibreným vkusom.

V kolekcii sa spája bohémska, hravá Ipanema so Starckovým perfekcionizmom a zdokonaľuje veci pre inteligentnejšiu, jednoduchšiu a elegantnejšiu obuv.