História značky
IPANEMA
VŽDY NOVÁ. VŽDY IPANEMA.
2001
Už viac ako 20 rokov je Ipanema v pohybe a hľadá svoje miesto vo svete. Jej cestu dláždili ľudia, ktorí sú nadšení a otvorení novým veciam. Ziraldo vytvoril prvé logo Ipanemy inšpirované brazílskym svetom a veselosťou.
2002
V roku 2002 bola Gisele Bündchen, svetoznáma modelka, požiadaná, aby sa stala hovorkyňou značky. Plodný vzťah sa od začiatku ukázal ako úspešný vďaka kreatívnemu štýlu, ktorý sa zrodil z jedinečnosti brazílskej národnej tradície.
2007
Bol zavedený prístup "only by Ipanema", v rámci ktorého značku robia jedinečnou anatomicky navrhnuté sandále, jedinečné potlače, unikátne kolekcie a množstvo drobných detailov.
2010
Lenny Niemeyer
Partnerstvo so spoločnosťou Lenny Niemeyer umožnilo spoločnosti Ipanema vstúpiť do oblasti módy. Ipanema bola oficiálnym sponzorom brazílskeho týždňa módy v rokoch 2010 až 2014.
2011
Podľa vtedajších módnych trendov bola uvedená kolekcia Ipanema Unique.
2012
Prelomový rok v histórii značky Ipanema. Bolo predstavené nové logo a navrhnuté nové modely. Základné výrobky dostali nový vzhľad a zrodili sa Ipanema Charm a Switch Straps.
2013
V tomto roku do spoločnosti nastúpil Mana Bernardes, plný nových inovatívnych nápadov.
2014
Vo februári bola otvorená Casa Ipanema, ideálne miesto pre zákazníkov, kde sa môžu dostať bližšie k značke.
2015
Vznikla kolekcia Ipanema with Starck pod heslom "menej je viac". Značka Ipanema nadviazala spoluprácu s jedným z najznámejších dizajnérov Philippom Starckom a vytvorila minimalistické portfólio, ktoré spája modernú eleganciu s vycibreným vkusom.
V kolekcii sa spája bohémska, hravá Ipanema so Starckovým perfekcionizmom a zdokonaľuje veci pre inteligentnejšiu, jednoduchšiu a elegantnejšiu obuv.